Коментар голови фінансової компанії Leogaming Pay Олена Дегрік щодо стану та потенціалу логістичного ринку в Україні.

Ринок e-commerce України дуже далекий від межі свого розвитку.
Коментар голови фінансової компанії Leogaming Pay Олена Дегрік щодо стану та потенціалу логістичного ринку в Україні.


Нова пошта опублікувала статистику використання своїх поштових послуг в сфері e-commerce. У ній оператор, зокрема, відзвітував про серйозне зростання кількості відправлень – за 7 місяців він склав 27% в порівнянні з таким же періодом 2017 року. Це вкотре підтверджує тенденцію активного розвитку цифрового рітейлу і електронної комерції. Глава фінансової компанії Leogaming Pay Олена Дегрік прокоментувала ситуацію на ринку для Interfax.

«Транспортні послуги в Україні представлені на досить високому рівні – часом навіть краще, ніж в країнах ЄС, у яких немає гострої конкуренції в ритейлі завдяки домінуванню глобальних маркетплейсів. Це розуміє і приватний сектор, і активно оновлюється Укрпошта, яка покращує свої послуги і співпрацює з лідерами ринку – взяти, наприклад, їх колаборації з Rozetka в Головпоштамті. Всі хочуть постійне місце серед пулу часто використовуваних послуг вітчизняних клієнтів», – пояснює Дегрик Алена.

На думку експерта, електронна комерція в Україні ще дуже далека від межі свого розвитку – як по частині відновлення економічних показників після найбільш гострої фази кризи, так і в плані загального проходження світовим практикам digital-рітейлу. Але до цього факту, вважає Олена Дегрик, краще ставитися як до можливості – створення або розвиток свого проекту або перерозподілу конкурентних позицій.

«Опубліковані Нова пошта показники – явний доказ того, що реальні доходи українців зростають і що вони розширюють свій споживчий кошик, дозволяючи собі більше. За 7 місяців пройшло 19,2 млн відправлень – але це цифра, яка може вражати хіба що кількістю. Краще звернутися до аналітики – 55% зростання забезпечили beauty-продукція: косметика, парфумерія. На 40% зросли покупки електроніки, на третину – автозапчастини. Ми говоримо не про товари першої необхідності, а саме про товари із середнім і високим чеком. Про усвідомлених покупках, а не емоційних. Клієнти обирають інтернет-магазини не тільки через вигоди і зручності, а й тому що це стало методом покупок за замовчуванням. І те, що інфраструктура рітейлу поліпшується – відмінний знак для всього ринку », – резюмувала Олена Дегрик.