Новий матеріал про те, як Justin залучив Retail&Development Advisor для швидкого розвитку роздрібної мережі

Матеріал Асоціації Ритейлів України.

За два роки поштово-логістичний сервіс від Fozzy Group – мережа Justin – планує довести кількість точок до тисячі в 2019 році і понад дві тисячі – в 2020-му, в тому числі – за допомогою стратегічного партнера – компанії Retail&Development Advisor.


Мережа Justin вже складається з 225 точок, які розвиваються в торгових точках Fozzy Group, що працюють під брендами Fozzy Cash&Carry, Фора, Сільпо. Також компанія співпрацює з Автолюкс-Експрес-пошта, яка об’єднує мережу з 200 відділень експрес-формату.

Justin пропонує доставку з відділення до відділення, експрес-доставку по Україні в термін до 24 годин, оперативну доставку з інтернет-магазинів, логістичні послуги, фінансові послуги – споживче і підприємницьке кредитування, перекази та платежі.

Justin працює в двох форматах: Smart Parsel Shop (на мінімальній площі представлена максимальна кількість послуг логістики) і Online Service Retail (максимальний комплекс послуг з логістики, доставки та інформаційно-фінансові сервіси).

У компанії амбітні плани: як розповів комерційний директор Justin Володимир Ковальчук, уже виготовлено обладнання для 500 відділень, і до кінця року більшість з них будуть встановлені, в тому числі в локаціях, підібраних за допомогою нового партнера по розвитку компанії – Retail&Development Advisor. Він сприятиме оперативному виходу на ринок Justin і підвищенню впізнаваності бренду, забезпечить пошук якісних локацій по всій Україні для логістичного оператора.

“Ми віримо в можливості Retail&Development Advisor, зараз нам потрібно активно розвиватися, тому ми вирішили залучити професіоналів, які допоможуть максимально прискорити процес пошуку локацій, що відповідають нашим вимогам”, – деталізує комерційний директор Justin.

Компанія буде розглядати для відкриттів в тому числі і інші торгові мережі. “Ми плануємо мати більше 1000 відділень в наступному році по всій Україні. Вже є рішення власників про вихід за рамки наших мереж, щоб стати більш доступними для наших споживачів “, – додає він.

“Вони дуже амбітні і їх розвиток ніщо не стримує – ні технічні, ні фінансові чинники, ні людський ресурс”, – відзначає директор компанії Retail&Development Advisor Таїсія Літовченко. За її словами, Justin є одним з небагатьох сервісних операторів, яких бракує в сучасних торгових і бізнес-центрах. Перевага сервісу полягає в його форматі, а також в тому, що крім поштових послуг, компанія надає і фінансові.

З урахуванням останніх тенденцій розвитку комерційної та офісної нерухомості, в пулі орендарів повинні бути присутніми і поштовий оператор, і банк, і аптека: такі оператори створюють додаткову вартість об’єкта.

“У нас є досвід і бачення, напрацьовані роками. Тому ми можемо запропонувати компанії Justin відразу комплексні рішення під їх завдання. Наші пропозиції включають і роботу з багатьма торговими мережами, з якими логістичний оператор ще не співпрацює. Ми готуємо пропозиції і по торговим центрам, враховуючи їх напрямок у бік збільшення сервісних орендарів, а також максимально відкриті до пропозицій роздрібних мереж, торгових і торгово-розважальних центрів “, – каже Таїсія Литовченко.

Перші 225 об’єктів Justin пройшли тестування і готові до повномасштабного старту. Результатами їх роботи в компанії задоволені: за підсумками beta-тестування дотримуються заявлені терміни по доставці – до 24 годин. “Це принципово важливе питання для нас. Ми протестували, підключили ряд топ- і середніх інтернет магазинів і продовжуємо працювати в цьому напрямку “, – розповідає Ковальчук.

З огляду на повноцінній старт було прийнято рішення про масштабний запуск акції з підключення інтернет-магазинів і користувачів на наступному тижні. З поштовим оператором вже співпрацюють такі компанії, як MakeUp, UniMail, КСД (Клуб сімейного дозвілля), Moyo, Repka, Citrus.

Крім того, Володимир Ковальчук повідомив про запуск міжнародної доставки в наступному році.